Презентаційний вечір "Contemporary music meets contemporary dance".
Це вечір-зустріч, вечір-показ, вечір-експеримент. Сучасна музика зустрінеться з сучасним танцем.
Експериментальний концерт за участю музикантів та танцівників
В програмі:
1. "Звукова плащаниця" - ця мікро-опера була натхненна і присвячена пам'яті американського поета Білла Нотта (1940-2014). Тема цієї мікро-опери - дилема поета протягом останніх годин свого життя, перегляду його неопублікованих творінь. Чи залишить він свої вірші для нащадків, чи знищить їх? Також це посилання до роману Германа Броха "Смерть Вірджилія" 1945 року, в якому поет обговорює долю "Енеїди".
2. "Рапсодія Реріха" - інструментальний дует 2010 року розпочався як дослідження для (до цих пір незавершеної) камерної опери "Зв'язок з трояндами", в якій головними героями є прекрасна співачка старих російських "романсів" (в елегантному ресторані Петрограда) та великого живописця, дослідника і теософа Микола Реріха - дві розрізнені душі, які можуть зустрічатися або не зустрічатися. Ця "Рапсодія" у своєму заключному камерному музичному втіленні, незалежно від оперного сюжету, коливається між двома музичними стилями - світом російської "романтики" та більш неясною сферою, що представляє собою більш складний і незрозумілий сучасний словник.
3. "Міра любові й мовчання" - на створення цієї кантати надихнула поезія Тетяни Апраксиної. Присвячена пам'яті російського композитора Андрія Петрова та віртуального художника Роберта Костки. Солісти сопрано та баритона відповідають за поему Тетяни Апраксиної. Сьогоднішня вистава поставлена як хореографічна камерна опера. Незалежно від того як теми підняті в роботі використовуються або проявляються в хореографії, кожній людині в аудиторії пропонується можливість обробляти музику, танець та поетичну символіку в унікальний особистий театральний досвід.
4. "Примирення" - ця композиція написана для двох квінентів: один з духових інструментів, другий - струнних інструментів. Вони беруть участь у діалозі, іноді в опозиції, іншим разом за згодою. Назва композиції "Примирення" насправді відноситься до орфічного "мосту" між протиборчими силами та персонажами Аполлона та Діоніса в давньогрецькій міфології. Композитор запрошує аудиторію розглянути наслідки на декількох рівнях - наприклад, музичному, філософському (естетичному) та духовному.
Композитор:
Річард Камерон-Вульф (США)
Диригент:
Сергій Горкуша
Музиканти:
віолончель - Золтан Алмаші
флейта - Дмитро Кузьмін
гобой - Максим Коломієць
кларнет - Дмитро Пашинський
фагот - Сергій Цюбко
валторна - Ян Барабаш
тромбон - Ренат Імаметдінов
ударні - Георгій Черненко
фортепіано - Роман Рєпка
скрипка - Кирило Бондар
скрипка - Роман Холматов
альт - Андрій Тучапець
віолончель - Артем Замков
контрабас - Назарій Стець
меццо-сопрано - Анна Бичкова
баритон - Володимир Козлов